Hashi/Hashiwokakero oppgaver
Databasen min inneholder 13780 oppgaver for øyeblikket og jeg genererer nye kontinuerlig.
Regler:
1. Hver sirkel med tall skal ha like mange linjer utifra seg som tallet i sirkelen.
2. Det er ikke lov å ha flere enn to linjer mellom to sirkler.
3. Linjene har ikke lov å krysse hverandre.
4. Alle linjer må enten gå horisonalt eller vertikalt. Det er ikke lov å strekke linjer på skrå.
5. Alle linjene må henge sammen.
For mer informasjon se Wikipedia.
Det er vist 3082735 oppgaver.
| 3 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
2 | 
  | 
2 | 
  | 
3 | 
  | 
2 | 
  | 
2 | 
  | 
|   | 
3 | 
  | 
  | 
5 | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
1 | 
| 2 | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
|   | 
  | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
4 | 
  | 
  | 
5 | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
3 | 
|   | 
3 | 
  | 
4 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
|   | 
  | 
1 | 
  | 
2 | 
  | 
5 | 
  | 
5 | 
  | 
6 | 
  | 
  | 
6 | 
  | 
4 | 
  | 
|   | 
5 | 
  | 
5 | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
3 | 
| 2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
5 | 
  | 
8 | 
  | 
6 | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
|   | 
5 | 
  | 
6 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
6 | 
  | 
3 | 
  | 
| 2 | 
  | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
6 | 
  | 
7 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
2 | 
|   | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
6 | 
  | 
3 | 
  | 
|   | 
6 | 
  | 
5 | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
7 | 
  | 
5 | 
  | 
5 | 
  | 
2 | 
  | 
3 | 
|   | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
4 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| 3 | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
3 | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
1 | 
  | 
|   | 
5 | 
  | 
  | 
3 | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
4 | 
  | 
3 | 
  | 
3 | 
  | 
  | 
4 | 
| 2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
|   | 
3 | 
  | 
3 | 
  | 
2 | 
  | 
2 | 
  | 
1 | 
  | 
1 | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
2 | 
Viser oppgave nummer: 11114
Vanskelighetsgrad: Lett
Løsningsmetoder:   
Løs oppgave Vis løsning Utskrift